PDA

عرض كامل الموضوع : الانترنت السعودي : غير متاح حاليا حاول في وقت لاحق



محمد الجنزوري 2
31-07-2010, 10:07 PM
الانترنت السعودي
غير متاح حاليا حاول في وقت لاحق



http://www2.0zz0.com/2010/07/31/20/750161308.jpg (http://www2.0zz0.com/2010/07/31/20/750161308.jpg)

ليه كل اغلب المواقع العادية محجوبة

عبدالغنى منصور
31-07-2010, 10:12 PM
السؤال موجه للاشقاء السعوديين

ودى وتحياتى

عزوز المحبوب
31-07-2010, 11:11 PM
والله كلامك صحيح..

بس تأكد ماحجب الموقع إلا لاحتوائه على شي غير جيد او شي سيء..

وهذا عشمنا فيهم وان كان صحيح بعض المواقع العادية محجوبة لمن انا وانت لانعلم مابها..وعلى قول المثل تحت السواهي دواهي..

إن شاءالله اكون افدتك حبيبي محمد واتمنى من الاخوان ايضا مساعدتك..

وبالتوفيق في بلدم الثاني السعودية

:)

تقبلوا خالص تحياتي...

محمد الجنزوري 2
01-08-2010, 10:14 AM
السؤال موجه للاشقاء السعوديين

ودى وتحياتى


شكرا يا معلم لمرورك

محمد الجنزوري 2
01-08-2010, 10:15 AM
والله كلامك صحيح..

بس تأكد ماحجب الموقع إلا لاحتوائه على شي غير جيد او شي سيء..

وهذا عشمنا فيهم وان كان صحيح بعض المواقع العادية محجوبة لمن انا وانت لانعلم مابها..وعلى قول المثل تحت السواهي دواهي..

إن شاءالله اكون افدتك حبيبي محمد واتمنى من الاخوان ايضا مساعدتك..

وبالتوفيق في بلدم الثاني السعودية

:)

تقبلوا خالص تحياتي...


الله اعلى واعلم بمحتويات الموقع بس المواقع اللي بدخل عليها خاصة بمصممين الجرافيكس
وشكرا لترحيبك الجميل ولو سمحت الظروف نشوفك :rolleyes:

شايفه وساكته
01-08-2010, 08:31 PM
احنا ما عندنا هالعبارة +18 :p

كلنا بالهوى سوا و محجوبة علينا المواقع لخربانه

اتعود ع طبيعتنا بس شويه شويه;)

محمد الجنزوري 2
01-08-2010, 08:33 PM
احنا ما عندنا هالعبارة +18 :p

كلنا بالهوى سوا و محجوبة علينا المواقع لخربانه

اتعود ع طبيعتنا بس شويه شويه;)


انا اخاف اطفش :d
وما ادخل ع النت تاني لحين ما ارجع بلدي مصر ام الدنيا

ميار2010
01-08-2010, 09:32 PM
انا اخاف اطفش :d
وما ادخل ع النت تاني لحين ما ارجع بلدي مصر ام الدنيا

معاك حق فعلا مصر ام الدنيا

sasowoman
01-08-2010, 09:44 PM
ايوه كده ياوديع

مصر فعلا ام الدنيا

مع تحياتى واحتراماتى

محمد الجنزوري 2
01-08-2010, 10:06 PM
معاك حق فعلا مصر ام الدنيا

مصر ام الدنيا

محمد الجنزوري 2
01-08-2010, 10:07 PM
ايوه كده ياوديع

مصر فعلا ام الدنيا

مع تحياتى واحتراماتى


فعلا


مصر ام الدنيا

راعية غنم
02-08-2010, 02:55 AM
الانترنت السعودي
غير متاح حاليا حاول في وقت لاحق




http://www2.0zz0.com/2010/07/31/20/750161308.jpg (http://www2.0zz0.com/2010/07/31/20/750161308.jpg)



ليه كل اغلب المواقع العادية محجوبة


ههههههههههههههههههههه



بعدين تعالوا هيــنا :mad:
اشوف تمدحون مصر على حساب السعوديه :o
اذا مصر ام الدنيا فـالسعوديه اب الدنيــا
>> دعــابه دعــابه


رداً على سؤالك/
رح لـ اقرب محل للكمبيوتر
ويشوف لك حل

موفق حموودي

شايفه وساكته
02-08-2010, 03:18 AM
حاجة عادية هالحجب فيه حماية وحشمه مافيه اي عيوب :(

محمد الجنزوري 2
02-08-2010, 08:38 AM
ههههههههههههههههههههه




بعدين تعالوا هيــنا :mad:
اشوف تمدحون مصر على حساب السعوديه :o
اذا مصر ام الدنيا فـالسعوديه اب الدنيــا
>> دعــابه دعــابه


رداً على سؤالك/
رح لـ اقرب محل للكمبيوتر
ويشوف لك حل



موفق حموودي



ههههههههههههههههه حاضر ونشوف ايش بنسوي

يسلموو لمرورك

محمد الجنزوري 2
02-08-2010, 08:40 AM
حاجة عادية هالحجب فيه حماية وحشمه مافيه اي عيوب :(

بس اكثر من اللازم ومثل ما قلت اني بدخل على مواقع خاصة بتصميم الجرافيك
مو مواقع اخرى +18
هههههههههههههههههههههههههه

تحياتي

شايفه وساكته
02-08-2010, 11:27 AM
المواقع المحجوبه مبلغ عنها

ما انحجبت كذا من الباب للطاق

وابقى انت فك الي تحتاجه مش مره صعب عليك

محمد الجنزوري 2
02-08-2010, 03:56 PM
المواقع المحجوبه مبلغ عنها

ما انحجبت كذا من الباب للطاق

وابقى انت فك الي تحتاجه مش مره صعب عليك


اختي نونا
هالمواقع اللى بدخل عليها امريكية ومع الاسف بتكون فيها بعض الاعلانات السيئة
لانها شيء عادي بالنسبة للمجتمع الامريكي وبها كل جديد في عالم الجرافيك
انا هدفي شيء معين لانه مجال عملي
فصار من الصعب اني ادخل عليها وانا عارف لو طلبت منهم ما يلبوا ندائي
اللى يبي يدخل موقع ( +18 ) هلايقي كتيرررر جدن
لكن ربنا يحفظنا من هذه القذارة
واصبح صعب هنا المتابعة مع الانترنت المغلق

بفكر اجيب لابتوب ابل ماكنتوش
واريح نفسي من هالموضوع